Kändistätt i Borås
Det har varit ett tag sedan vi skrev här, men vi kände att vi bara måste dela med oss av en hejdundrande
Det har varit ett tag sedan vi skrev här, men vi kände att vi bara måste dela med oss av en hejdundrande
Vi var i Fotskäl hos Charles BBQ och körde after-ski. Det var fullt med folk och dom dansade på bordet och stod framför scenen hela tiden. Alla hade after-ski kläder på sig. Vi kommer gärna tillbaks
Man fyller ju bara 40 en gång per år, och det ska man ju såklart fira med pompa och ståt.Kanske klurar man
Det är inte alltid som vi i Blåljus står på de allra största scenerna, utan ibland får vi tillfället att mysa ihop
Innan vi gick på semester så hade vi en hejdundrande bröllopsfest att lira på. Det var ute på historiska Torpa stenhus som