Bästa after-skin finns i Fotskäl!
Vi var i Fotskäl hos Charles BBQ och körde after-ski. Det var fullt med folk och dom dansade på bordet och stod framför scenen hela tiden. Alla hade after-ski kläder på sig. Vi kommer gärna tillbaks
Vi var i Fotskäl hos Charles BBQ och körde after-ski. Det var fullt med folk och dom dansade på bordet och stod framför scenen hela tiden. Alla hade after-ski kläder på sig. Vi kommer gärna tillbaks
Nu är det ju mitt i vintern och vad passar då inte bättre än att anordna en after-ski fest? Det var precis