Bästa after-skin finns i Fotskäl!
Vi var i Fotskäl hos Charles BBQ och körde after-ski. Det var fullt med folk och dom dansade på bordet och stod framför scenen hela tiden. Alla hade after-ski kläder på sig. Vi kommer gärna tillbaks
Vi var i Fotskäl hos Charles BBQ och körde after-ski. Det var fullt med folk och dom dansade på bordet och stod framför scenen hela tiden. Alla hade after-ski kläder på sig. Vi kommer gärna tillbaks
Innan vi gick på semester så hade vi en hejdundrande bröllopsfest att lira på. Det var ute på historiska Torpa stenhus som
Vi i Blåljus hade ju egentligen tänkt oss en lugn och stilla midsommar i år, men då blev vi kontaktade om att
Det finns ju inte mycket som slår svensk sommar, eller hur? Enda problemet är väl att man ska träffa in vilken dag
Nu är det ju mitt i vintern och vad passar då inte bättre än att anordna en after-ski fest? Det var precis